2022-03-22 0
От началото на годината се извършват близо 700 консултации на ден
В продължение на стратегическата си цел, да предлага все повече продукти и услуги изцяло дистанционно, както и в отговор на растящото търсене на съдействие от страна на клиенти юридически лица, "УниKредит Булбанк" създаде специализиран дистанционен хъб за обслужване на бизнес клиенти.
Новият дистанционен хъб дава възможност на юридически лица, клиенти на банката, да бъдат обслужени изцяло дистанционно без необходимост от посещение на банков офис. Клиентите могат да се свържат с банката както на официалния телефон за връзка с Център за контакт с клиенти, така и на специализираните директни телефонии линии. Бизнес клиентите получават възможност и за онлайн видео консултация, както и опцията за електронно споделяне на съдържание.
"Дигитализацията е в основата на нашата стратегия не само защото това е, което клиентите ни очакват от нас, а и защото искаме да предлагаме най-доброто клиентско преживяване. Дигитализацията е начинът да предложим гъвкавост и улесняване на процесите за всички – и клиенти, и колеги. Днес над 90% от услугите, предлагани във филиал за физически лица, могат да бъдат извършени само с обаждане по телефона. Надграждайки това, продължаваме да специализираме нашите услуги и към своите бизнес клиенти, като предлагаме все по-разнообразни дистанционни възможности за тях, затвърждавайки лидерската ни позиция на дигитална банка", коментира Борислав Генов, директор "Банкиране на дребно" на "УниKредит Булбанк".
Бизнес клиентите на банката, могат да разчитат на изцяло дистанционно съдействие за ползваните от тях продукти и услуги като POS терминали, карти и картови операции, онлайн и мобилно банкиране, както и консултация и заявяване на нови продукти - банкови сметки, Пакетни програми за бизнес клиенти, издаване на дебитни/кредитни карти, спестовни и инвестиционни продукти, включително и различни опции за кредитиране.