2022-05-10 0
Стратегическия план Renaulution, представен през януари 2021 г., поставя като основна цел за марката Renault позиционирането й като технологична, напредничава и дигитална марка. Водена от този идеал за "Автомобилен салон София" Renault България лансира уникална дигитална платформа, предоставяща на широката аудитория възможността да се запознае с всички новости, които марката ще обяви на щанда си.
Емил Гърнев, генерален мениджър Renault за България, заявява "Renault непрекъснато търси възможности за иновация и връзка с колкото се може по-широка аудитория. Чрез тази нова дигитална платформа ще имаме възможност да комуникираме новините от щанда си до нашите фенове, които нямат възможност да посетят физически Автомобилен салон София. В същото време това е възможност да предоставим допълнително ексклузивно съдържание, фокусирано върху най-интересните премиери в нашата гама."
Феновете на марката могат да се регистрират за достъп до сайта, който ще бъде официално открит със старта на "Автомобилен салон София" в началото на месец юни.
Renault отваря щанда си на Автомобилен салон София за още по-широка аудитория, лансирайки специална дигитална платформа.